czwartek, 5 grudnia 2013

Jak ubrać się zimą? Problemy...


Kochani cześć :) 
Wczoraj w Krakowie spadł pierwszy śnieg, który zapowiada nieuchronnie zbliżającą się zimę. Zima... Nigdy nie miałem złudzeń, że będzie mi łatwo skompletować zimową stylówkę, bo zawsze staję w oko w oko z dylematem: wybrać stylizacje ciepłą, szalik i czapkę, zza których wystaje tylko czerwony od mrozu nos, a ja zajmuje dwa miejsca w tramwaju (kolorowy zawrót głowy, nawet bałwan ma mdłości), czy jednak postawić na wygląd. W tym sezonie najważniejszy jest rezultat końcowy: ma mi być ciepło i mam wyglądać rewelacyjnie. Niemożliwe? Tym bardziej tego chce :)  
Sesje robiliśmy na początku tego tygodnia pod Muzeum Narodowym i udało nam się złapać ostatnie promyki słońca. Za aparatem Zuza Kulesza








Spodnie ZARA 199
Bluza H&M 79
Kamizelka H&M 199
Pasek ZARA 129 zniżka -> 39
Buty Converse

2 komentarze:

  1. Łukaszu pewnie odczułeś że nie koniecznie podzielam Twoje fashion-gusta,
    Ale stylówka rewelacja - tak.. męsko z tą kamizelką. Tak, bardzo tak.

    OdpowiedzUsuń