poniedziałek, 9 grudnia 2013

RIVER ISLAND H&M BERSHKA RESERVED

Siemanoo, pokażę Wam dziś stylówke, którą dobrze znacie z facebooka.

Przechodząc do sedna motki, czapki i szaliki o tej porze roku pełnią funkcję nie tylko grzewczą. W moim przypadku komin pasuje do całości kompozycji, ale można też bez – jeśli ktoś nie lubi.  Założyłem  biżuterie, ale raczej tak skromnie. Nie mam na sobie nic udziwnionego, ekstrawaganckiego i najchętniej zredukowałbym do niezbędnego minimum ilość rzeczy (jestem najbardziej szczęsliwy gdy mogę wyjść z domu bez torby, plecaka) ale zimą jest to misssion impossible dlatego już  tesknie za latem, gdzie zakładam szorty, tiszert, vansy i wyglądam super.  To znaczy, mam nadzieje, że wyglądam, a nie że tylko mi się tak wydaje.  Uwielbiam kiedy z prostych elementów garderoby wychodzi coś ładnego, w tym jest seks :)

Uścisk dłoni dla Reserved za tak ładne buty i dla Bershki za kolor i cenę bluzy.  
  
Zdjęcia, młoda, zdolna Nina Dąbrowska













Koszula H&M 129
Spodnie Bershka 199
Bluza Bershka 79
Buty Reserved 199
Bransoletka Claires  
Pasek Pull&Bear (w dodatku do spodni)
Torba River Island 129


4 komentarze: