poniedziałek, 30 grudnia 2013

TOTAL LOOK IN BLACK



Dzisiejsza stylizacja chciałem pokazać jak ważne jest budowanie stylizacji opierając się na uznanych rozwiązaniach. Dlatego też składają się na nią ciuchy absolutnie kluczowe w szafie każdego młodego mężczyzny. Oto one:

  1. Czarna Ramoneska H&M (229zł) – ponadczasowy outdorowy musthave
  2. Czarna Bluza H&M (79zł) o basicowym kroju ale ważną jej częścią jest awangardowy, ironiczny nadruk z mopsem  
  3. Polecam też spodnie z ZARY, które na wyprzedaży kosztują 149 zł 
  4. Zegarek i tirówka (New Yorker, 39zł) fajnie ożywiają stylizacje
  5. Buty. Charakterystyczny dla Nike model butów, które można założyć podczas wielu okoliczności  (-% - 229zł)  

W czasach kiedy męskiej modzie wolno bawić się z fasonami, wzorami, tonacją tak swobodnie jak modzie damskiej, powiem Wam, że niesamowity efekt wizualny wywołuje we mnie stylizacja, której siła tkwi w prostocie i konsekwencji, a ponadto jest nowoczesna, płynna, bardzo męska i dlatego można z dumą wyjść w niej na ulice. Mam nadzieje, że podzielacie mój zachwyt :)


fot. Zuza Kulesza








4 komentarze:

  1. Wszystko gra, ciekawie i trochę niegrzecznie, ale nie nazwałabym tej stylizacji "bardzo męskiej". Wręcz przeciwnie, wydaje mi się raczej chłopięca, zapewne właśnie przez combo buty+czapka+nadruk na bluzie. Wszystko oczywiście zakładając, że w końcowym fragmencie odnosisz się do przedstawianej stylizacji a nie ogółu. :) Zdjęcia bardzo klimatyczne (brawa dla Zuzy!).
    Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona mopsem na Twej bluzie, nawet nie skomentuję reszty, bo PUG przesłonił mi świat swą niesamowitością ;-}.
      Pozdrawiam.

      Usuń