czwartek, 2 stycznia 2014

#new year #h&m &wolverine #study #lunch #eyes operation




Od pewnego czasu zacząłem rozumieć modę nie tylko na zasadzie „podoba mi się/tragiczne” albo  „muszę to mieć / na śmietnik”. Rozpatruję ją również pod kątem tego, co dana rzecz robi z moją sylwetką.

Dla eksperymentu zamieniłem rurki na bojówki i czuję się w nich trochę nieswojo. Spodnie o luźniejszym kroju mogą być rozwiązaniem dla chłopaków, którzy życzyliby sobie przybrać na wadze. Osobiście uważam, że lepiej podkreślać to, czym możemy się pochwalić tzn. jeśli mamy szczupłe nogi i szerokie ramiona, bo skupiamy wówczas uwagę na tym co najlepsze.  
Obiło mi się o uszy, ze deseń militarny jest „so last season” jeśli nie „soooo last 2 year” ale ja tego nie potwierdzam. :)  Powiem więcej, jest chyba bardziej rozchwytywany od motywów zwierzęcych i  można go miksować w różne sposoby. Moro spotkamy wszędzie - na akcesoriach, torbach, paskach, podszewkach, na skarpetach, na każdego rodzaju górach i dołach. 

Przedstawiam Wam moje zimowe buty – amerykańska firma Wolverine, elegancko, proszę bardzo!  Delikatnie z nimi bo są z naturalnej skóry!

Biegnę do pracy, dziś pierwszy raz przygotowałem sobie obiad  i nie będę musiał kupować kebaba z 20% zniżka :)  Jak ktoś ma ochotę na zakupki albo chociaż  Window Shopping to zapraszam do Peek&Cloppenburg w Bonarce, znajdę każdy rozmiar :) Zapowiada się fajny dzień :) 

9 stycznia jestem umówiony na konsultacje kwalifikacyjne do laserowego usunięcia wady wzroku i mam nadzieję, że moja rogówka jest na tyle gruba/cienka (nie wiem jaka jest rekomendowana), aby zabieg był możliwy. Byłbym wtedy przeszczęśliwy, bo okulary NIE są tożsame z moim charakterem i strasznie mnie ograniczają.  Wiec trzymajcie kciuki, ja wierzę, że się uda! Macie znajomych, którzy podzieliliby się opinią na ten temat? Chodzi mi też o rekonwalescencje, bo zbliża się sesja, a egzamin z OSOBOWOŚCI, TOŻSAMOŚCI albo NEUROPSYCHOLOGI to baaardzo dużo czytania i chciałbym, żeby mnie oczy nie zawiodły :)

PS. Poszukuję też dobrego tatuażysty w Krakowie? Ktoś coś słyszał?

Thank you 2013 for everything and I wish you guys to welome 2014 with smile, power and love. Like I do.










zdjęcia Zuza Kulesza 

Co mam na sobie?
1.Szalik RESERVED 24 zł
2. Kurtka H&M 300zł (SALE 150zł)
3. Spodnie New Yorker 129
4. Buty Wolverine 600 zł (SALE 300zł)  
5. Plecak H&M

2 komentarze:

  1. rewelacyjnie wygladasz! swietna stylowa :)

    pozdrawienia z podkarpacia :)
    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne mrozisko na zdjęciach, klimatycznie - fantastycznie.
    Pozdrawiam.
    Lacrymossa ;)

    OdpowiedzUsuń